GTST vervangen door TEDDER GTST - Reisverslag uit Main Beach, Australië van Elsa Hendriks - WaarBenJij.nu GTST vervangen door TEDDER GTST - Reisverslag uit Main Beach, Australië van Elsa Hendriks - WaarBenJij.nu

GTST vervangen door TEDDER GTST

Door: Elsa Hendriks

Blijf op de hoogte en volg Elsa

28 Oktober 2013 | Australië, Main Beach

Terugkijkend naar de eerste week. Jezus wat een verandering. De gedachte dat ik hier bijna weg ben gegaan uit dit mooie huis grijpt me bijna bij de keel

Ik heb gewoon een familie erbij gekregen. Dit heb ik aan een van m’n huisgenoten te danken die me heeft overgehaald die tijd. Ze zijn stuk voor stuk verschillend en allemaal super! Zoals bij elke familie kan het ook Drama zijn. Wat maken we toch veel mee met z’n alle. Je komt hier in huis als een vriend, als familie. Niet als buitenbeentje. Als buitenbeentje kom je hier binnen en ga je snel weer weg. Vooral als je s ochtens om 7 uur bedenkt om op te staan met snoeiharde muziek, meeneemt naar de badkamer om daar uiteindelijk een uur gebruik van te maken en even later gaat ontbijten onder mijn raam. Met weer hetzelfde cd’tje als elke dag. Wij ‘The Tedder family’ zijn avondmensen. Er zijn veel voorwerpen door de lucht gegaan maar er is uiteindelijk besloten om hem er vriendelijk uit te zetten.

Alweer een tijdje terug… Spring break. Bijna niet voor te stellen. Hoezo lente? ’t Is volop zomer. In het begin van die week zijn we met het huis gaan camperen in het oh zo mooie Byron bay! De eerste dag hebben we lekker op t strand gelegen, zijn de mannen gaan bbq shoppen en de vrouwen de kledingwinkels ingegaan. Uiteraard! Zoals t hoort. Na ellendig gezoek naar een camping zijn we beland in Lennox, head een dorpje verderop. Na 4 wetten verbroken te hebben werden we de volgende morgen er niet zo vriendelijk uitgebonjourd. We zijn wel echt op een magische plek beland. Naast de camping ligt een meer zo zwart als maar zijn kon. Van horen zeggen noemt men dit vaak Coca Cola Lake. Aan de waterkant was een rode gloed te zien. Dit bleek zo te zijn omdat er tea trees in leven. Dus erg gezond om in te zwemmen. Aan de andere kant van de straat bevond zich de oceaan. Wat een heerlijke dag! Deze dag hebben we afgesloten met een BBQ op de rotsen aan het water. Weer terug thuis heb ik mijn bed weer opgezocht.

Waarom GTST vervangen is? Tja internet is hier zo’n ellende dag ik moest afkicken van mijn verslaving. Gelukkig gebeurd hier zo veel dat het net lijkt alsof ik er midden in zit. Mijn lieve vriendinnetjes die mijn kwamen bezoeken afgelopen 2 weken weten precies wat ik bedoel bij TEDDER SOAP SERIE. Maar ach, Hoe meer avonturen hoe meer verhalen hoe meer we leren. Ook al gaat het soms ietwat buiten de ring.

Nog 1 week en ik heb eindelijk zomervakantie. Dit word een week bikkelen want ik ben iemand van last minute pressure. Dat wordt nog lekker veel stressen dus. 2 vakken zijn afgerond! Nog 2 vakken te gaan.

Afgelopen 2 weken waren HEL en HEMEL. Over het algemeen moet ik zeggen dat ik weer een fantastische tijd achter de rug heb. Lis en Jolijn, de dames die mijn leven even overhoop kwamen gooien, werden met open armen ontvangen door mijn huisgenoten. 1 groot feest en te veel gedaan om op te noemen. Zoals ’t hoort hebben we de weken afgesloten met het beste Halloween feest die ik ooit heb gehad.

Ik kijk weer vooruit naar de volgende weken. Altijd spannend wat voor avonturen ik nu weer ga beleven..

Op dit moment ben ik lost. Ik loop door t huis heen en heb t gevoel dat er iets mist. Zelfs mijn huisgenoten hebben het door. Lis & Jolijn, Bedankt voor de fantastische tijd.

  • 28 Oktober 2013 - 06:18

    Mams:

    Hé Elsa, jij maakt daar wat mee zeg. Gelukkig ken ik je, anders zou ik me nog zorgen maken. Fijn dat je zo'n goede vrienden erbij hebt gekregen en dat je vollop geniet. Als je maar niet vergeet je school af te maken, haha. geniet er nog van dit is jou tijd.

    groet mams

  • 28 Oktober 2013 - 19:01

    Ilvy:

    Hee meiss!

    Klinkt allemaal super leuk! Ik wens je succes met de laatste loodjes! Dat gaat vast helemaal goed komen! Ik ben weer benieuwd naar je volgende verhaaltje!

    Have fun!

    Dikke kus xx

  • 28 Oktober 2013 - 21:07

    Adie:

    Ha Elsa,

    Wat leuk om te horen dat je vriendinnen zijn langs geweest.
    Dat lijkt me ook een heel gemis wanneer die er weer van tussen door gaan.
    Fijn dat je huis genoten er ook van hebben genoten, want dat is natuurlijk altijd de vraag.
    Maar... je staat er opnieuw weer goed voor, zomer vakantie wat klinkt dat terwijl wij hier richting winterdag gaan.
    Nog een weekje er flink tegen aan, en dan maar weer genieten van je zomer vakantie!!
    Elsa veel succes met je laatste 2 vakken .
    Een fijne tijd nog gewenst,
    Veel groeten en liefs van ons allemaal,
    Doei doei

  • 06 November 2013 - 14:16

    Anne:

    Hee lieve Elsa!

    Tot mijn schrik heb ik heel wat meldingen van nieuwe reisverslagen gemist, maar ik ben weer helemaal bijgelezen! Echt super leuk dat je ons allemaal op de hoogte houdt van je avonturen. Het klinkt echt super gaaf en de foto's zien er mooi uit, echt precies wat voor jou.

    Ben blij dat je je plekje helemaal gevonden hebt en dat je het goed naar je zin hebt, al had ik daar eigenlijk geen enkele twijfels over ;)

    Geniet nog van alles en spreek je snel weer!

    xxx Liefs, Anne

  • 10 November 2013 - 21:08

    Annie Ceelen:

    Hoi Elsa

    Wat leuk je verslagen te lezen. Je maakt daar van alles mee.
    Nu je alle vakken hebt afgerond kun je gaan genieten van je vakantie. Daar zal veel te zien zijn . Fijn dat je het goed naar je zin hebt.
    Veel plezier met je nieuwe avonturen.
    Groetjes uit het koud , natte Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Main Beach

Elsa goes Australia

Recente Reisverslagen:

15 September 2014

Houdoe en bedankt Gold Coast!

16 Juni 2014

Tijd voor vakantie!

23 April 2014

vandaag is al gek genoeg

07 Februari 2014

Huisje aan zee..

04 December 2013

Life as usual
Elsa

-

Actief sinds 20 Juni 2013
Verslag gelezen: 483
Totaal aantal bezoekers 9682

Voorgaande reizen:

26 Juni 2013 - 31 Januari 2014

Elsa goes Australia

Landen bezocht: